3 клас
Математика
1. Для паяння заліза приготували сплав олова і свинцю. Олова взяли 6 г, а свинцю у 5 разів більше. Скільки взяли грамів свинцю й олова разом?
Олово – 6 г
} ? г
Свинець - ? г, у 5 р. більше
2. У Дмитрика в одному конверті було 30 поштових марок, а в другому – в 5 разів менше. Скільки марок було в Дмитрика у двох конвертах?
4. У трьох однакових ящиках міститься 21 кг апельсинів. Скільки кілограмів апельсинів міститься у 8 таких ящиках?
3 ящ. – 21 кг ап..
8 ящ. - ? кг ап..
5. У п’ять однакових коробок розфасовано 30 кг печива. Скільки кілограмів печива у 8 таких коробках?
6. У чотири однакові бідони налито 28 л яблучного соку. Скільки бідонів знадобиться, щоб розлити в них 42 л соку?
7. У дівчинки було 45 гривень. Вона купила 7 стрічок по 6 гривень кожна. Скільки грошей у неї залишилося ?
Було – 45 грн.
Купила – 7 стр. по 6 грн.
Залишилось - ?
8. У господарки було 25 гривень. Вона купила 3 м тканини по 8 гривень за метр. Скільки здачі повинна отримати господарка ?
9. Приклади 36 : 4 + 54 : 6
25 + 7 ∙ 9 24 : 4 ∙ 2
24 : (4 ∙ 2) 4 ∙ (23 – 17)
(24 + 18) : 6 28 : 4 + 72 : 8
70 – 6 ∙ 9 24 : 3 ∙ 2
64 : 8 : 4 : 2 5 ∙ (85 – 78)
(24 + 18) : 6 4 ∙ (52 – 43)
21 : 7 + 14 : 2 (39 + 9) : 6
36 : 6 + 5 ∙ 8 25 – 35 : 7
27 : 3 + 51 3 ∙ (72 – 63)
28 : 7 + 18 : 2 (17 + 37) : 6
48 : 6 + 5 ∙ 4 35 – 49 : 7
18 : 3 + 54 5 ∙ 7 +3
4 ∙ 3 +12 7 ∙ 6 – 4
27 : 3 + 29 18 : 3 +32
3 ∙ 9 +17
5 ∙ 6 – 5 6 ∙ 9 – 10
10.
1м – 5дм 1м – 25см
1м – 7 дм 1м – 4см
1дм 4см – 8см 1м 6дм – 9дм
18см : 2 1дм : 4
А тепер згадаємо вивчений матеріал з математики і виконаємо наступні завдання:
1. Яке число потрібно вставити, щоб нерівність була правильною?
7 + 7 + 7 + 7 + 7 < 7
а) 5; б) 4; в) 3; г) 2
2. Які з поданих рівностей правильні?
а) 2 + 3 + 23 = 5∙ 4 в) 23 + 32 = 2 ∙ 3
б) 2 + 2 + 2 = 2 ∙ 3 г) 2 + 2 – 2 = 2 ∙ 3
3. На яке найменше число потрібно помножити 8, щоб від результату можна було відняти 4 десятки?
а) 4; б) 5; в) 6; г) 7
4. Задача
У кіоск привезли 7 ящиків яблук по 8 кг у кожному і 5 ящиків
груш по 6 кг у кожному. На скільки менше кг груш ніж яблук
привезли в кіоск?
5. Порівняй вирази
( 26 + 22 ) : 6 46 – 24 : 3
24 : 4 + 2 ∙ 9 (56 – 35 ) : 7
6. Задача
За секунду грак пролітає 10м, ластівка - на 35м більше, а орел у 3 рази більше за грака. Яку відстань пролітає кожен птах за секунду?
7. Як за допомогою 5 двійок і знаків дій дістати число 7 ?
8. Повторити таблицю множення і ділення
Бажаю успіхів!
Українська мова
Згадай , на якій темі ти зупинився? Це - будова слова.
Пропоную тобі виконати тестове завдання № 1:
1. Вибери правильну відповідь:
Незмінна частина слова – це …..
А) корінь;
Б) закінчення;
В) префікс.
2. Вибери правильну відповідь, щоб закінчити висловлення.
Основа слова складається з таких частин:
А) префікс, корінь, суфікс;
Б) префікс, корінь, суфікс, закінчення;
В) корінь, префікс, закінчення.
3. Вибери слова, які складаються тільки з кореня і закінчення:
А) житній, дерево, робота;
Б) весна, праця, поле;
В) заніс, риба, сніги.
4. Знайди і викресли зайве слово:
Мило, мильниця, милуватися, мильце, мильний.
5. Позначити будову слів:
Розписка, березовий, носик, прибіг, клас.
А) відлетів, школярка, прегарний;
Б) пришкільний, посадка, висівки;
В) місточок, книжковий, записник.
Тестове завдання №2
1. Утворити спільнокореневі слова з протилежним значенням:
Крилатий -
Виліз -
2. У поданому словосполученні замінити слова на пестливі. Познач в них суфікси: Білий пес -
4. Скласти слово з частин слів:
Префікс від слова під’їхав
Корінь від слова водичка
Суфікс від слова лісник
5. Прочитай. Визнач префікси і прийменники. Запиши правильні речення.
Човен (від)плив (від)берега.
Марійка (на)писала (на)конверті свою адресу.
Діти (до)їхали (до)бабусі автобусом.
Продовжимо вивчати тему «Будова слова». Я пропоную порівняти слово осінь, в реченнях:
Прийшла красуня осінь. Щедрі дари в осені.
Що ж відбулося у слові? А відбулося чергування звуку і на е.
Ще один приклад: Осінь приносить людям радість і легкий смуток. В різнокольорове вбрання одягає осінь природу - і додається людям радості.
А яке чергування відбулося в слові радість? Крім чергування голосних у деяких слова може відбуватися чергування приголосних звуків.
Наприклад:
Друг – друже – друзі г –ж – з
Вухо – вушко – у вусі х – ш – с
Козак – козаче – козацький к – ч – ц
Тестове завдання №1.
1. Змінити слова, що в дужках так, щоб у коренях відбулося чергування голосних. Підкреслити букви, що чергуються:
Письмовий (столи) – Пухнастий (коти) –
2. Зміни слова, щоб у коренях відбулося чергування приголосних. Визначити основу і корінь:
Бібліотека – Дорога –
3. Прочитай слова в першому стовпчику. Запиши їх у другий стовпчик, змінюючи звуки буквами:
моло[д']ба – ле[х]кий –
кі[х]ті – про[з']ба –
4. Вставити пропущені букви:
Про…ьба, ми…тить, моло…ьба, ні…ті.
5. Зміни слова, щоб у коренях відбулося чергування приголосних. Визначити основу і корінь:
Яблуко – Нога –
6. Вставити пропущені букви:
К…л…ндар, к…шеня, д…ректор, оч…рет, к…р…дор, …бр…кос, …п…льсин.
В завданні №6 подані словникові слова. Їх правопис яких треба запам’ятати і можна перевірити по словнику.
Але є слова, в корені яких зустрічаються ненаголошені голосні. Ці слова можна перевірити. Треба змінити слово так, щоб ненаголошений голосний став наголошеним.
Тестове завдання №2.
Дібрати до поданих слів перевірні. Вставити пропущені „е”, „и”:
м…довий –
в…с…литься –
2. Вибери групу слів, у яких пишеться буква „и”:
А)т...хенько, д...хнути, п...ляти, в...ликий;
Б)н...зький, р...балити, кн...жковий, л...повий;
В)ш...рокий, в...шневий, в...село, ш...поче.
3. Вставити пропущені букви:
Пш…ниця, п…нал, в…дмідь, в…рблюд, м…телик, т…л…фон, ч…р…вики.
4. Познач групу слів, у коренях яких ненаголошений [е] не перевіряється наголосом:
А) гор…зонт Б) в…сняний В) т…лефон
с…гнал з...рнина д...ржава
д...ректор т...пленький ок...ан
кр....ниця з...лений г...рой
Немає коментарів:
Дописати коментар